Det är en alldeles vanlig onsdag...

...om det inte hade varit för detta underbara väder som invaderat västsverige. Så mina glada läsare, ta nu och riktigt njut av dessa dagar- ja, det ska bli sol i morgon med. Men glöm inte att smörja in er med rikligt med solkräm för det är faktiskt så att solen är som starkast på våren och egentligen skall man inte sola över överhuvudtaget. CAPISH???

Ja, det där var ett uttryck från OC. Visst var det längesen nu. Men nu har jag börjat att glo på det igen, istället föra att vara ute i solen. För jag vill nämligen vara så blek som möjligt när alla blir bruna.
Aja, skitsamma. Nu skall jag i alla fall kolla på BAYWATCH. Och - nej, det är inte ute!!!






Kommentarer
Postat av: Gulle-gumman Maj-Britt Jörgensen Britt-Marie Schnojte

Hallå hejsan :D:D:D Är så himla glad att ni har uppdaterat, älskar bloggen mest av allt, den är mitt liv!!! Fy fan va gött älskar den verkligen, som min gosegris. Och jädrar vilken snygg bild, min nya inspirationskälla på 2010!!! :D:D:D:D:D Jippi kayej, Pamela Anderson i badräkt olallala. Haha hälsningar Maj-Britt, 55 år

2010-04-20 @ 21:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0